سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبرخوش برای اهالی طرق مشهد| افتتاح مدرسه خیرساز حیدرعلی در مهرماه

  • کد خبر: ۱۱۸۹۳۵
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
خبرخوش برای اهالی طرق مشهد| افتتاح مدرسه خیرساز حیدرعلی در مهرماه
عضو شورای معتمدین محلات مشهد از مشارکت شهرداری برای افتتاح مدرسه خیرساز حیدرعلی در منطقه طرق تا مهرماه خبرداد.

رنگ آمیز| شهرآرانیوز، سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار ما از مشارکت آستانقدس، آموزش و پرورش و شهرداری مشهد برای احداث مدرسه در منطقه کم برخوردار طرق خبر داد و افزود: این مدرسه با مشارکت خیرمدرسه ساز آقای حیدرعلی احداث شده است.

وی در ادامه یادآور شد: سال ۹۶ مردم منطقه طرق زمینی را از آستان قدس  برای احداث یک باب مدرسه گرفتند.

حسینی توضیح داد: برای ساخت مدرسه آموزش و پرورش و اداره نوسازی مدارس فرد نیکوکاری بنام "حیدرعلی" را پای کار آورد که این فرد  اجرای ۸۰ درصد پروژه را به عهده گرفت.

عضو شورای معتمدین محلات مشهد در ادامه گفت: نیکوکار محترم، طبق قولی که داده بود خرداد ماه امسال به تعهدات‌ خود عمل و ساخت مدرسه را به سقف مورد نظر رساند.

وی بیان کرد: طبق قراری که با اداره نوسازی مدارس داشتیم بخشی از کار را در ادامه این اداره به عهده‌ گرفته بود که در جلسه ای مصوبه تا سقف یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون از سوی نوسازی مدارس نیز تعیین تکلیف شد و با یک استعلام، تکمیل ساختمان را پیگیری خواهند کرد.

به گفته‌ی این عضو شورای معتمدین محلات مشهد، زیرسازی و آسفالت را نیز در جلسه ای که اعضای شورا در مسجد طرق داشتند قول  انجام آن را دادند و شهرداری مشهد زیرسازی و محوطه سازی آن را انجام خواهد داد.

همچنین حسینی از مشکلات منطقه طرق در حوزه آموزش به حضور اتباع اشاره کرد و گفت: اتباع فرزندان بسیاری دارند و همین باعث شده که در طرق، حداقل  ۵۰۰ دانش آموز کلاس نداشته باشند.

وی یادآور شد: مدرسه والفجر، مدرسه قدیمی این منطقه نیز در حال تخریب است و از نظر سیم کشی و بنای فرسوده ایمن نیست و اولیای دانش آموزان اجازه رفتن فرزندانشان به این مدرسه را نمی دهند.

وی تاکید کرد: وجود این مشکلات ضرورت افتتاح مدرسه جدید را بیشتر و با پیگیری های انجام شده مهر امسال محقق خواهد شد.

عضو شورای معتمدین محلات مشهد گفت: خبر خوش ما برای اهالی طرق، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه حیدرعلی و افزایش ظرفیت آموزشی این منطقه در مهر ۱۴۰۱ است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->